tisdag 13 september 2011

Fråga missbrukaren...

40+6 idag. Antal tecken på att bäbis vill komma ut = NOLL.
Tänkte försöka mej på att söka föräldrapenning. Alltså påanmäla den. Eller vad det heter. Men jag tror jag lever vidare på min lilla a-kassa tills bäbis anlänt. A-kassan är lite lite generösare. Men jag kan inte låta bli att få rysningar av "fråga Hanna" på försäkringskassans hemsida. Har ni sett henne? Varje gång jag ser henne tänker jag "missbrukare". Hon ser ut att ha injicerat något. Hon ser jävligt sliten ut! Jag försöker inte vara rolig. Jag tycker verkligen hon ser förjävlig ut!

1 kommentar:

  1. Kära Sklätt...håll nu fast vid denna blogg =)
    Grattis till lille Victor, han såg verkligen så där härligt läskig ut som små nyfödda bebisar oftast gör =)
    Hoppas hela familjen mår bra och stora kramar...

    SvaraRadera